Pages

26 August 2010

Santai: Awesome acapella group

Santai: Iklan Raya Planta (1988)

Serius aku masih ingat iklan nie...masa tu masih tadika..suka tgk iklan nie sbb biskut die ada cherry..nyum2

Santai : Iklan Hari Raya TV3 2007

Santai: Iklan Proton Selamat Hari Raya

Santai : iklan raya SALEM (AWIE,ZIANA,AMIR,RAMLAH RAM,RAHIM MAAROF )1994




Lagu raya dari SALEM..skrg dah takde dah iklan nie

Santai: Lagu Raya Eon Tahun 80an


Jom layan lagu raya..teringat zaman kecik2 dulu uhuhuhuh


Santai : Very Funny Pepsi Commercial



macam-macam daaa...

Santai: McDonalds FUNNY AD


anything for you...mmuahh

Santai: Funny Commercial


haha...scary and funny

Happenings: Jom Beli Barang Raya @ Putrajaya

Happenings: Game Console Fair 2010 @ Digital Mall

25 August 2010

Santai: Salt

This incident happend on air.... 
A DJ on Radio asked listeners on her radio program to call to answer trivia questions. The first caller to give the correct answer would get a prize from the sponsor. 
She asked: 
"Can anyone out there tell me the household name of Sodium Chloride" 
A caller who is a housewife called up eager to answer the question. Not knowing the answer to the question, she asked DJ for a clue. 
"Something you put on your husbands eggs in the morning." she said. 
The lady confidently said : "Talcum powder". 
DJ did not return to the air until after a few songs! 
HA  HA  HA.......... 

Santai: Kisah Tok Imam..

Pesanan untuk kita semua – Ketawa2 jugak tapi jadikan ia sebagai  IKTIBAR juga 
  
TOK IMAM DAN CIK CIKO....   
Di sebuah kg ada 3 org remaja yg suka lepak. Sorang tu nama dia Ali,sorang tu Budin dan sorang lagi Ciko.... Aktiviti seharian depa ni menyebabkan tok imam tak senang duduk. Pd satu hari tok imam tu dtg dg niat nak tarbiyah depa ni.. 


Maka berlakulah bbrp insiden cabar-mencabar. Tok imam tu cabar si mangkuk 3 ekor tu ke surau waktu Maghrib nnt. 


Si Alipun berkata, "Tok imam ingat kami ni jahil sangat ke? Takpa, nnt kami buktikan yg kami bkn la jahil sgt spt yg disangkakan" . 


Maka apabila hampir masuk waktu Maghrib pegilah malaun 3 ekor tu ke surau. 

Santai: Baik Punye Jawapan....

Seorang guru, Cikgu Murni (Umur: 22) menghadapi masalah dengan salah seorang muridnya (Abu). Lalu guru ini bertanya kepada murid tersebut : “Apa sebenarnya masalah awak, Abu?”

Lalu Abu menjawab, “Saya terlalu cerdik untuk berada di darjah 4, kakak saya menduduki UPSR dan saya lebih cerdik dari dia, maka saya seharusnya berada di tempat yang sama juga!”.

Cikgu Murni dah tak tertahan. Dia bawa Abu ke pejabat pengetua. Sementara Abu menunggu di ruang tamu, Cikgu Murni terangkan keadaan tersebut kepada pengetua. Pengetua mengatakan yang dia akan berikan ujian kepada Abu dan jika Abu gagal menjawab, maka Abu harus kekal di darjah 3 dan berkelakuan baik. Abu dibawa masuk ke pejabat Pengetua dan Cikgu Murni terangkan pada Abu dan Abu bersetuju untuk ambil ujian yang akan diberikan.